Online en offline
Deze week (medio oktober) is de imagocampagne Ontdek de Ouderenzorg officieel gestart. Vanuit 34 zorgorganisaties wordt de campagne uitgerold. Offline en online, met video’s in de bioscoop, billboards op stations en posters en flyers in de deelnemende organisaties. De campagne sluit nauw aan bij de landelijke campagne Ik Zorg. Medewerkers worden samen met een cliënt in beeld gebracht en laten zien dat werken in de zorg veel meer betekent dan alleen zorgen, je doet veel meer!
Ouderen en medewerkers vertellen zelf het échte verhaal
Ouderen en medewerkers van de deelnemende organisaties vertellen het echte verhaal zélf. Het verhaal dat geen dag en geen cliënt hetzelfde is. Dat je als medewerker veel in huis moet hebben om in zo’n dynamische omgeving te werken. Wie zorgt voor ouderen, die organiseert, signaleert, stimuleert, coacht, beslist, bewaakt, steunt, troost, verbindt, vernieuwt, improviseert, leert en meer. Elke dag opnieuw.
www.ontdekdeouderenzorg.nl
De website www.ontdekdeouderenzorg.nl is het centrale punt waar we zij-instromers (en alle andere geïnteresseerden) naartoe leiden. Je vindt hier de campagnefilms, informatie over functieprofielen en opleiding, en veel ervaringsverhalen van medewerkers. En er kan gemakkelijk doorgeklikt worden naar de deelnemende organisaties.
In de media
Lokale, regionale, landelijke én vakmedia zijn benaderd over de gezamenlijke campagne en we hopen daarmee nog meer aandacht te generen voor de ouderenzorg.
Vertel het verder
We zouden het heel leuk vinden als je de berichten wilt delen en je netwerk wilt informeren. Vertel dan meteen dat dit een gezamenlijke campagne is, vanuit een heleboel ouderenzorgorganisaties in de regio, expres zonder logo’s, die naast de eigen wervingscampagnes van organisaties loopt.
Meer informatie
Kijk op www.ontdekdeouderenzorg.nl en like & deel de verhalen via www.facebook.com/ontdekdeouderenzorg en instragram.
Voor vragen over de campagne kun je contact opnemen met projectmanager Marian Byvanck via m.byvanck@wzw.nl of 06 -171 39 250